Ush

Äckliga jävla filmnetreklam, slicka på hissknapparna för o bli sjuk. Du är redan sjuk om du slickar på hissknappar.


Esters dröm


den

Nä nu går det ju inte..
Men bra snack innan om att en borde skriva ner mer, så en vet kronologiskt vad som hänt
Jobbigt med dimma
Dimmigt liv

A303 tänks på. Den enda läsarn

den


Vilket väder!

-vilket väder!
-vilket?
-vädret
-jaså de..


Genomtänkt titel

Vågar inte visa för det en visar syns och det måste en stå för
Och då kanske någon som är starkare kommenterar
Och lyckas bryta ner
Så det du visade var fel, du var fel
Varför visade jag något
Skulle inte gjort det så den starkare inte haft bensin
Bensin som jag kanske istället kan
Vända och använda
Och min ända vända
Om det skulle hända

Måste visa. Och fylla på min dunk med bensinen som ges, och den använda.

Sen behöver ju det inte alltid vara taggig mottagning hörreruru, varför alltid vara beredd på det.

Men rädslan för skyn är stor och mäktig
Och ofta påtaglig
Blir rädd för att stå för sig själv


Titlar

Byt klanket
Rikta värt
Som du vill, som känns rätt
Inte klaga, inte rätta
Inte dystra tankar mätta
Sluta rimma innan du börjar kanskeee
Fast det kanske är kul och rimma kanskeee.. Men än värre att få till symmetrin. Den vackra ordföljden. Dra på ett papper med penna kaosiga stacatto sträck.


Trycka

Inte två minuter få gå
Inte en
Ingen

Inget får gå fram


Gråt

Snälla kom


Åska 2

O nu missar jag åskan


Tanke

Alla tankar blir viktiga, vill inte glömma någon
Men vissa vill jag ju glömma

..

Så den tesen höll inte


Random åska

Det slutar inte vara fint för att någon säger "ska vi gå in" - så varför tittar jag inte


Addictive

Har blivit ett slagord inom marknadsföring. Konstigt ändå, att det är det en vill bli.


Trött

Trött
Trött trött
Trött som i trött
Trött applicerat på
Både det ena och det andra
Som ankan sa

Ankan som också är trött
Hela jävla tiden, på allt
50+ och redan så himla trött
Och har ont
Hela tiden har ont
Tar medicin utan att det hjälper
Men fortsätter ta medicin
Mer medicin
För det är ju skönt
Dels det ena och dels det andra
För att det ska hjälpa? Leda en på rätt väg tills en dag tröttnaden tar slut? Värken tar slut?
Eller?

Varför annars fortsätta med något. Alls.


Vomb 2


Tio i fyra post

Utfyllnad
För att trycka ner
Mer rader
Mer rader
Så det gamla inte syns lika bra
Tralala
För nu skäms du för det
Nu kan du inte stå för det
Har du ångrat dig?
Känner du inte likadant fortfarande?

Vet du vem som skriver
Kommer nästa person som är samma tycka samma
Eller kommer den hata föregående
Igen
Och igen

För många ämnen. Nej, inte för många ämnen. Inte tänka så. Men sortera lite så du får bukt på dom, svårt när det är som en laser i spegelrum i skallen
Men om du vet om det så vet du om det
Gå inte runt i en ring
När du inte vill det


Det gäller allt

Varför bryr jag mig om det som jag inte vill bry mig om
Varför spelar det roll
Så att jag måste spela en roll


Tack för att du kom

Och beter dig som en idiot
Skämmer ut dig, mig, far och dotter

I ett försök att sträcka ut handen men gör det med flaskan i kroppen och det blir ett dampigt försök, som det pratas om

Underhållarna pratar om publiken
Är publiken liten syns du bättre
Har en underhållare relation till någon i liten publik som gör som du skäms denne

Råder ingen bot, se inte bak, sträva fram. Gråt om det behövs. Hindra inget. Pusha hellre. Fast inte så det blir oäkta.

Vaffan orka


Poetsi

Vem haha


Säg vart

Såååå vart
Ja säg
Vart
Vart
Säg vart
Vart ska det
Vart är det på väg
Vem styr
Hoppas det inte är jag
Men det måste det ju vara
Så klart
Men ja
Säg vart


Det enda fast mer

Det är det enda jag tänker på
Tillsammans med det andra det enda jag tänker på


Splash

Robyn Splash Three


Vomb


Skrivmaskinspappersvitt

Personen på bilden spelar låtar om incestmord, tidelag, awkward faderskärlek och hens lem är tilltäppt av diverse flytningar. Med en surf rock-kant och doft av loge.


Ko ko ko ko ko ko ko ko...


För att

Bara för att
Få ner
Lite liksom
Behöver inte vara mycket eller innehållsrikt
Men lite är skönt

Kalasa är skönt
Kalasa hela tiden är oskönt
Men nödvändigt

Are we on repeat?


RSS 2.0